O nama
Tvrtka Romaka upošljava osoblje koje posjeduje više od 25 godina iskustva u sektorima poljoprivredne proizvodnje, administrativnog poslovanja poljoprivrednih tvrtki i praćenju bankarsko-financijskih aktivnosti poljoprivrednika. Uspješno surađujemo sa najznačajnijim savjetodavnim tvrtkama u Republici Hrvatskoj kroz dulji niz godina a što nam dodatno povećava brzinu realizacije zahtjeva naših korisnika.
Provedba investicijskih projekata
→ Kompletna komunikacija s poslovnom bankom;
→ Obrada dostavljene dokumentacije (ponude, računi, ugovori, izvodi, potvrde o izvršenom plaćanju i dr.);
→ Vođenje provedbenih tablica dinamike korištenja;
→ Vođenje odobrenog i korištenog iznosa po stavkama investicije;
→ Komunikacija nužna za pravodobno ishođenje odluka poslovne banke(preraspodjela sredstava kod izmjene projekta).
S ciljem realizacije projekta uz što manje odstupanja od projekcija i planova nužna je kvalitetna suradnja investitora i konzultanta. Naime, u praksi se često kod investicija, posebice onih namijenjenih izgradnji objekta, događaju izmjene. Najčešće do izmjena dolazi zbog proteklog vremena od trenutka planiranja investicije do početka korištenja kredita, te zbog toga nužnih promjena na građevini ili zbog nužnih promjena nabavke opreme i sl. Investicijski projekt se sastoji od glavnih elemenata projekta i najčešće je za svako odstupanje veće od 5% unutar glavnih elemenata projekta potrebno ishoditi odluku poslovne banke za preraspodjelom sredstava između glavnih elemenata projekta. Zbog toga je potrebna kontinuirana i pravodobna komunikacija s poslovnom bankom, na način da se na vrijeme ishodi sva nužna dokumentacija i potrebne odluke o izmjenama, kako ne bi dolazilo do zastoja u korištenju kredita.
Prednosti praćenja investicija od strane konzultanta
→ oslobađa se vrijeme investitora za vođenje glavnog poslovanja;
→ kvalitetno praćenje stanja odobrenog i korištenog kredita po stavkama;
→ pravodobnim ishođenjem odluka omogućuje se kontinuirano korištenje kredita, bez zastoja;
→ dodatna kontrola plaćanja građevinskih situacija i faktura;
→ po završetku projekta investitor će dobiti file s kompletno složenom dokumentacijom, koji je potreban za buduću kontrolu od strane poslovne banke ili za vlastitu evidenciju investicije.